Raporty dla IT

Raporty dla IT

Raportowanie w środowisku IT pozwala zmniejszyć ryzyko wystąpienia awarii

Tak jak każdy udany event ma swojego cichego bohatera, tak za sukcesami sprawnie i płynnie działającej organizacji stoją zastępy informatyków, dbających o wydajność infrastruktury, która na co dzień zapewnia nam kontakt ze światem i dostęp do niezbędnych zasobów. Każdy, kto miał styczność z monitorowaniem pracy systemów, analizą logów czy podnoszeniem serwerów po krytycznych awariach wie, że to wymagająca praca, często zmuszająca do gotowości 24h na dobę.

Pracujesz z danymi w branży IT? Chcesz podejmować lepsze decyzje biznesowe?
Zamów bezpłatną konsultację potrzeb analitycznych, podczas której wskażemy obszary, gdzie możemy cię wspomóc.

Wiedza o kondycji systemów otwiera nowe możliwości optymalizacji i bezpiecznego planowania

 

Część przyczyn awarii jest możliwa do przewidzenia, poprzez stałe monitorowanie najważniejszych wskaźników, opisujących kondycję infrastruktury teleinformatycznej. Jednak przy dynamicznym wzroście skali tej infrastruktury, nawet najbardziej wyspecjalizowani konsultanci nie zawsze są w stanie zauważyć wszystkie zagrożenia. 

Dlatego dla lepszej kontroli, szybszego reagowania i możliwości podejmowania z wyprzedzeniem działań związanych ze skalowaniem lub zwalnianiem zasobów przygotowaliśmy szereg rozwiązań, wspierających śledzenie bieżącej kondycji Twoich produktów z obszarów software, hardware i cloud. Do najważniejszych z nich zaliczamy m.in.:

🔸 Trackowanie ticketów i szeroki obszar raportowy helpdesku IT

🔸 Raporty kosztów związanych z wykorzystaniem chmury.

🔸 Utylizacja przestrzeni dyskowych.

🔸 Raporty z alertami o granicznej wydajności systemów.

Poznaj rozwiązania, gotowe do wdrożenia w Twojej firmie

Sprawdź konkretne zastosowania, gdzie nasze wsparcie może przełożyć się na wymierne korzyści. Od 1999 roku dostarczamy organizacjom wiedzę i nowoczesne technologie, aby skutecznie podejmować trafne decyzje biznesowe w oparciu o dane. Pomagamy we wszystkich aspektach pracy z narzędziami Business Intelligence tj. projektowanie struktur danych, szkolenia, warsztaty, doradztwo, zaawansowane programowanie i integracja.

Niższe koszty i wysoka jakość obsługi w Helpdesk IT

Kompleksowe raportowanie efektywności pracy w obszarze działów wsparcia technicznego to przestrzeń analityczna, którą budowaliśmy dla jednego z naszych klientów z branży logistycznej.