Analityka w branży motoryzacyjnej

Analityka w branży motoryzacyjnej

ANALITYKA SZYTA POD BRANŻĘ

Zapraszamy do świata produktów analitycznych, które przygotowujemy dla naszych klientów z branży motoryzacyjnej. W dużych firmach wyspecjalizowanych w sprzedaży pojazdów, patrząc z perspektywy regionalnej centrali koncernu, zazwyczaj mamy do czynienia z rozbudowaną strukturą raportową opartą o sieć dealerską, marki, podregiony i przedstawicieli handlowych. Poznanie i zrozumienie tej struktury jest niezwykle istotne, żeby dla każdej zainteresowanej osoby stworzyć odpowiednie narzędzie do śledzenia kluczowych wskaźników.

Pracujesz z danymi w branży motoryzacyjnej? Chcesz podejmować lepsze decyzje biznesowe?
Zamów bezpłatną konsultację potrzeb analitycznych, podczas której wskażemy obszary gdzie możemy Cię wspomóc.

DLACZEGO TO TAKIE WAŻNE?

Raporty wspierające proaktywną analizę danych w motoryzacji mają ogromny potencjał w kontekście monetyzacji danych i poszukiwania nowych szans sprzedaży. Pod tym kątem, tworzymy raporty lojalności klientów i utylizacji produktów lojalnościowych. Przynajmniej część potrzeb klienta można stosunkowo łatwo przewidzieć. Podjęcie odpowiednio wcześnie działań mających na celu zatrzymanie go przy naszej marce znacznie ułatwia redukcję odpływu klientów do innych koncernów.

W obszarze operacyjnym, zgodnie ze strukturą raportowania firmy:

  • dostarczamy produkty wspierające analizę wydajnościową, kosztową i porównawczą serwisów (z podziałem na mechaniczny i blacharski).
  • tworzymy analizy lejków CRM-owych, raporty penetracji rejestrów pojazdów aktywnymi produktami lojalnościowymi z podziałem na przyjętą logikę segmentacji klientów i wiekowania floty i inne raporty specyficzne dla branży motoryzacyjnej.

 

POZNAJ ZASTOSOWANIA, GOTOWE DO WDROŻENIA W TWOJEJ FIRMIE

Sprawdź konkretne zastosowania, gdzie nasze wsparcie może przełożyć się na wymierne korzyści. Od 1999 roku dostarczamy organizacjom wiedzę i nowoczesne technologie, aby skutecznie podejmować trafne decyzje biznesowe w oparciu o dane. Pomagamy we wszystkich aspektach pracy z narzędziami Business Intelligence tj. projektowanie struktur danych, szkolenia, warsztaty, doradztwo, zaawansowane programowanie i integracja.

Raporty należności

Raportowanie zobowiązań należności jest niezbędnym elementem kontroli płynności finansowej w firmie. W Tableau możesz kontrolować te należności na różnych poziomach.

Dowiedz się więcej >>

Helpdesk IT

Kompleksowe raportowanie efektywności pracy w obszarze działów wsparcia technicznego to przestrzeń analityczna, którą budowaliśmy dla jednego z naszych Klientów z branży logistycznej. 

Dowiedz się więcej >>

Estymacja sprzedaży

Niezależnie od wielkości firmy i profilu prowadzonej działalności, każdy kto poważnie podchodzi do biznesu, chciałby umieć przewidzieć przyszłość.

Dowiedz się więcej >>

Raporty BI w praktyce

Czujesz się ograniczany przez Excel? Zobacz, jak w pełni wykorzystać wdrożony w firmie system Business Intelligence. Proponujemy wspólny przegląd potencjału, gotowego do wykorzystania od zaraz.

Dowiedz się więcej >>

Budżetowanie

Budżetowanie to złożony proces, wymagający precyzyjnej analizy wielu czynników. Na ich podstawie możemy przyjąć takie założenia, które umożliwią celne planowanie i zminimalizują potrzeby wprowadzania korekt w ciągu roku. 

Dowiedz się więcej >>

Koszty pracy

Zdobądź pełną kontrolę nad kosztami pracy w Twojej firmie, pozostań niezależny! Poznaj rzeczywiste koszty pracy – łatwo zauważysz, które kategorie generują największe wydatki, w dowolnym okresie, za który posiadasz dane. 

Dowiedz się więcej >>

Segmentacja klientów i targeting

Segmentacja i targeting pomogą Ci zrozumieć zachowania oraz potrzeby klientów. Możesz przygotować lepsze kampanie, materiały, treści wysyłane e-mailem, będziesz mógł także lepiej przeszkolić przedstawicieli handlowych wiedząc, czego chce rynek. 

Dowiedz się więcej >>

Mierzenie skuteczności kampanii

Mierzenie skuteczności kampanii to klucz do wzrostu wartości biznesowej marki. Możemy Ci w tym pomóc dzięki zaawansowanej analizie danych i analityce wizualnej. Zyskaj odpowiednią wiedzę, aby odnotować wzrost zaangażowania swoich klientów.

Dowiedz się więcej >>

i
Obsługa wniosków

Dowiedz się, które wnioski są problematyczne dla pracowników, a które dla klientów! Raportowanie wokół procesu obsługi wniosków pozwala na znaczną optymalizację pracy w tym obszarze, identyfikację tzw. wąskich gardeł i przyspieszenie procesu decyzyjnego. 

Dowiedz się więcej >>

Prezentacja danych w czasie rzeczywistym

Zbliża się posiedzenie zarządu, a Ty musisz przygotować raport? Proponujemy Ci wsparcie w zakresie budowy kompleksowej prezentacji danych dla wymagających użytkowników – budujemy statyczne raporty, bez marginesu na błąd.

Dowiedz się więcej >>

Lojalność Klientów

Jeśli nazwy tytułowych wskaźników wydają Ci się znajome a jednocześnie ani Ty ani Twoi analitycy nie potraficie ich jednoznacznie określić, to koniecznie zapoznaj się z naszą ofertą budowy raportów w obszarze lojalności klientów dla branży motoryzacyjnej.

Dowiedz się więcej >>

Niestandardowe źródła danych w systemach BI

Stworzymy dla Ciebie connector łączący dowolne REST API z Twoją platformą Business Intelligence. Specjalizujemy się m.in. w integrowaniu platform Business Intelligence z innymi systemami.

Dowiedz się więcej >>

Raporty kierownik-zarząd

Pracujesz z danymi, które raportujesz do zarządu? Sprawdź rozwiązanie, które odciąży Cię z części dotychczasowych zadań.

Dowiedz się więcej >>

Raporty na posiedzenia zarządu

Zbliża się posiedzenie zarządu, a Ty musisz przygotować raport? Proponujemy Ci wsparcie w zakresie budowy kompleksowej prezentacji danych dla bardzo wymagających użytkowników.

Dowiedz się więcej >>

k
Analiza kosztów

Postaw na skuteczną analizę kosztów, dzięki której będziesz mógł ocenić obecny poziom zarządzania wydatkami oraz zaplanować przyszłe. Dzięki temu zaprojektujesz również budżet w perspektywie długookresowej w taki sposób, by Twoja firma osiągała jak najwyższy zysk. 

Dowiedz się więcej >>

m
Raportowania zysków i strat

Funkcjonalny raport P&L pozwoli Ci na bieżąco śledzić finanse firmy, korygować budżet oraz kontrolować koszty, co przekłada się na tworzenie długoterminowej strategii przedsiębiorstwa.

Dowiedz się więcej >>

U
Monitorowanie realizacji celów

Jeśli masz już zaprojektowane wskaźniki, które wykorzystujesz do mierzenia efektywności i chciałbyś połącząć je z innymi danymi, to pomożemy Ci dobrać odpowiednie narzędzia.

Dowiedz się więcej >>