BI Assistance

Konsultacje Business Intelligence na godziny

  • Szybkie konsultacje Tableau, Alteryx, Power BI i Snowflake.
  • Diagnoza lub rozwiązywanie problemów w krótkim czasie.
  • Pomoc technologiczna dla użytkowników biznesowych w obsłudze technologii BI.
  • Wsparcie kompetencyjne dla developerów i osób uczących się nowych technologii.
  • Usunięcie przeszkód hamujących rozwój i wdrożenia środowisk Business Intelligence.

To wszystko za sprawą naszego nowego produktu obejmującego doraźną pomoc w pracy w najpopularniejszych technologiach BI. Zobacz, który pakiet będzie dla Ciebie najlepszy i przeczytaj, dlaczego warto zdecydować się na ta formę współpracy z naszymi ekspertami.

ikony business intelligence

BI Assistance Mini

Najtańszy wariant, polecamy:

  • Małym zespołom.
  • Pojedynczym osobom (freelancerzy, studenci).

Obejmuje:

  • 2 zgłoszenia do naszych ekspertów w ciągu dwóch miesięcy*.
  • Wszystkie dostępne technologie.
ikony business intelligence

BI Assistance

Pakiet polecamy:

  • Zespołom średniej wielkości.
  • Zespołom po szkoleniach.
  • Jako wsparcie dla nowych pracowników.

 

Obejmuje:

 

  • 5 zgłoszeń w ciągu 3 miesięcy*.
  • Wszystkie dostępne technologie.
ikony business intelligence

BI Assistance Plus

Pakiet polecamy:

  • Dużym zespołom.
  • Zespołom, które są w trakcie wdrożeń nowych produktów.
  • Zespołom, które w oparciu o technologie BI budują produkty dla klientów zewnętrznych.

Obejmuje:

  • Uzgodnioną ilość zgłoszeń w uzgodnionym czasie*.
  • Raz w miesiącu webianrium technologiczne dla wszystkich pracowników.
  • Wszystkie dostępne technologie.

* Ilości zgłoszeń podane w odniesieniu do jednego użytkownika objętego wsparciem BI Assistance.

Dlaczego warto skorzystać z BI Assistance – konsultacje BI na godziny?

W Astrafox, na co dzień realizujemy kompleksowe projekty związane z wdrożeniami, optymalizacją i efektywnym wykorzystaniem systemów w obszarze Business Intelligence. Nasze doświadczenia pokazują, że zarówno w pracach wdrożeniowych jak i optymalizacyjnych bardzo istotna jest wysokopoziomowa ocena problemu, tak, aby móc właściwie określić to gdzie jesteśmy, co chcielibyśmy osiągnąć i w jakim czasie możemy zrealizować te oczekiwania.

Z drugiej strony, każdy z naszych konsultantów sypie jak z rękawa przykładami sytuacji, w których podczas konsultacji, szkoleń lub w takcie luźnej rozmowy z Klientem, rozwiązał w kilkanaście minut problem, który był zmorą jego zespołu analitycznego przez kilka miesięcy.

Każda historia jest inna, ale prawie wszystkie mają podobny finał. Najpierw, kilka sekund ciszy po stronie Klienta, a następnie ogromne zdziwienie i komentarz w stylu „Naprawdę?! Jedno kliknięcie? Tak prosto? Wiesz ile nocy spędziłem szukając rozwiązania…”. I ten bezcenny widok, kiedy ręce, które przed chwilą opadły ze zdziwienia, w geście ekscytacji wystrzeliwują w górę.

A teraz bardziej poważnie.

W trakcie wdrożenia, po szkoleniu lub między umówionymi terminami całodniowych konsultacji, niejednokrotnie pojawiają się pytania, które jeśli pozostają bez odpowiedzi niosą ze sobą szereg negatywnych konsekwencji:

  • Demotywują zespół.
  • Spowalniają prace wdrożeniowe.
  • Powodują, że praca w nowym narzędziu jest odkładana na później (a często na zawsze), bo pracownik woli wrócić do starej technologii, w której czuje się komfortowo.

Dlatego zdecydowaliśmy się na rozszerzenie naszej oferty consultingowej o pakiety BI Assistance, w ramach których Twój zespół będzie pod stałą opieką doświadczonych konsultantów, mogąc skierować do nich pytanie dotyczące wybranej technologii Business Intelligence w dowolnym momencie.

Jak działa i co obejmuje pakiet BI Assistance – konsultacje BI na godziny?

  • W ramach pakietu każdy Twój pracownik biorący udział w projekcie dostaje określoną ilość zgłoszeń, które może we wskazanym czasie wykorzystać na kontakt z naszymi ekspertami.

  • Zgłoszenia są rejestrowane na dedykowanej platformie, a każde z nich podejmujemy w ciągu dwóch dni roboczych od momentu zarejestrowania ticketu.

  • Jedno zgłoszenie to jedna godzina konsultacyjna, która obejmuje czas, który konsultant musi poświęcić na przygotowanie się do rozmowy oraz właściwa sesja online ze zgłaszającą osobą.

  • Wykorzystanie pakietów raportujemy do Klienta wraz z naszymi rekomendacjami dotyczącymi rozwoju lub utrzymania środowiska BI.

  • W ramach wsparcia BI Assistance, w zależności od stopnia skomplikowania zagadnienia realizujemy usługę wskazania:
  • metod rozwiązania problemu wraz z pomocnymi zasobami lub,
  • rozwiązania na przykładowym modelu danych (np. w przypadku specyficznych typów wizualizacji, wątpliwości co do metod łączenia danych, działania kalkulacji itp.) lub,
  • bardziej kompleksowej usługi, w ramach której, możemy rozwiązać dane zagadnienie (np. jeśli problem tkwi w niewłaściwym modelowaniu danych, złej integracji z systemami źródłowymi czy przyjętej błędnej logice czy architekturze).

W ramach pakietów BI Assistance nie budujemy gotowych produktów, ale wskazujemy właściwą drogę rozwiązania problemów, z którymi na co dzień mierzy się Twój zespół. Skutecznie usuwamy blokery, które mogą być na przykład wynikiem tego, że specyficzne zagadnienie nie było objęte treścią wcześniejszego kursu z danej technologii.

BI Assistance – konsultacje BI na godziny jako wsparcie po szkoleniach

BI Assitance polecamy również tym zespołom, które biorą udział w naszych warsztatach. Tego typu metoda współpracy z konsultantem sprawdza się doskonale, ponieważ:

 

  • Po szkoleniu często pamiętamy, że jakieś rozwiązanie było omawiane, ale nie pamiętamy szczegółów. Dlatego zamiast poświęcać cenny czas na odtwarzanie treści, skontaktuj się z konsultantem.
  • Bardzo często zdarza się, że prawdziwa praca z nowym narzędziem, zaczyna się kilka tygodni po szkoleniu, kiedy wiele istotnych wątków umknęło nam z głowy – czy to czas na kolejne, przypominające szkolenie? Nie, jeśli skorzystasz z BI Assistance.
  • Niejednokrotnie zaobserwowaliśmy, że w pracy z nową aplikacją, po szkoleniu, pojawiają się naturalne, dodatkowe pytania, które stanowią istotne przeszkody w dalszej pracy. Nie wiadomo jednak jak szukać na nie odpowiedzi, ponieważ często – w mniemaniu osoby mierzącej się z takim problemem – materiału jest za mało na całodniowe konsultacje i za dużo na 5-cio minutowy telefon do trenera, który prowadził szkolenie. Co w takim razie najlepiej zrobić? „Nikomu nic nie mówić – może odpowiedź z czasem pojawi się sama, a tymczasem ja sobie starą metodą otworzę arkusz kalkulacyjny…” – to niestety częsta praktyka – ale lepiej, szybciej i taniej będzie poprosić konsultanta o pomoc.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zamów darmową konsultację!

Skontaktuj się