BI Assistance

BI Assistance

Konsultacje Business Intelligence na godziny

🔸 Szybkie konsultacje Tableau, Alteryx, Power BI i Snowflake.

🔸 Diagnoza lub rozwiązywanie problemów w krótkim czasie.

🔸 Pomoc technologiczna dla użytkowników biznesowych w obsłudze technologii BI.

🔸 Wsparcie kompetencyjne dla developerów i osób uczących się nowych technologii.

🔸 Usunięcie przeszkód hamujących rozwój i wdrożenia środowisk Business Intelligence.

To wszystko za sprawą naszego nowego produktu, obejmującego doraźną pomoc w pracy w najpopularniejszych technologiach BI. Zobacz, który pakiet będzie dla Ciebie najlepszy i przeczytaj, dlaczego warto zdecydować się na ta formę współpracy z naszymi ekspertami.

BI Assistance Mini

Najtańszy wariant, polecamy:

🔸 Małym zespołom.

🔸 Pojedynczym osobom (freelancerzy, studenci).

Obejmuje:

🔸 2 zgłoszenia do naszych ekspertów w ciągu dwóch miesięcy*.

🔸 Wszystkie dostępne technologie.

BI Assistance

Pakiet polecamy:

🔸 Zespołom średniej wielkości.

🔸 Zespołom po szkoleniach.

🔸 Jako wsparcie dla nowych pracowników.

Obejmuje:

🔸 5 zgłoszeń w ciągu 3 miesięcy*.

🔸 Wszystkie dostępne technologie.

BI Assistance Plus

Pakiet polecamy:

🔸 Dużym zespołom.

🔸 Zespołom, które są w trakcie wdrożeń nowych produktów.

🔸 Zespołom, które w oparciu o technologie BI budują produkty dla klientów zewnętrznych.

Obejmuje:

🔸 Uzgodnioną ilość zgłoszeń w uzgodnionym czasie*.

🔸 Raz w miesiącu webianrium technologiczne dla wszystkich pracowników.

🔸 Wszystkie dostępne technologie.

* Ilości zgłoszeń podane w odniesieniu do jednego użytkownika objętego wsparciem BI Assistance.

Jesteś zainteresowany? Skontaktuj się z nami już dziś!

Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i pomożemy Ci dobrać najlepszą opcję dla Twojej firmy.

Dlaczego warto skorzystać z BI Assistance – konsultacje BI na godziny?

W Astrafox, na co dzień realizujemy kompleksowe projekty związane z wdrożeniami, optymalizacją i efektywnym wykorzystaniem systemów w obszarze Business Intelligence. Nasze doświadczenia pokazują, że zarówno w pracach wdrożeniowych jak i optymalizacyjnych bardzo istotna jest wysokopoziomowa ocena problemu, tak, aby móc właściwie określić to gdzie jesteśmy, co chcielibyśmy osiągnąć i w jakim czasie możemy zrealizować te oczekiwania.

Z drugiej strony, każdy z naszych konsultantów sypie jak z rękawa przykładami sytuacji, w których podczas konsultacji, szkoleń lub w takcie luźnej rozmowy z klientem, rozwiązał w kilkanaście minut problem, który był zmorą jego zespołu analitycznego przez kilka miesięcy.

Każda historia jest inna, ale prawie wszystkie mają podobny finał. Najpierw, kilka sekund ciszy po stronie Klienta, a następnie ogromne zdziwienie i komentarz w stylu „Naprawdę?! Jedno kliknięcie? Tak prosto? Wiesz ile nocy spędziłem szukając rozwiązania…”. I ten bezcenny widok, kiedy ręce, które przed chwilą opadły ze zdziwienia, w geście ekscytacji wystrzeliwują w górę.

A teraz bardziej poważnie.

W trakcie wdrożenia, po szkoleniu lub między umówionymi terminami całodniowych konsultacji, niejednokrotnie pojawiają się pytania, które jeśli pozostają bez odpowiedzi niosą ze sobą szereg negatywnych konsekwencji:

🔸Demotywują zespół.

🔸Spowalniają prace wdrożeniowe.

🔸Powodują, że praca w nowym narzędziu jest odkładana na później (a często na zawsze), bo pracownik woli wrócić do starej technologii, w której czuje się komfortowo.

Dlatego zdecydowaliśmy się na rozszerzenie naszej oferty consultingowej o pakiety BI Assistance, w ramach których Twój zespół będzie pod stałą opieką doświadczonych konsultantów, mogąc skierować do nich pytanie dotyczące wybranej technologii Business Intelligence w dowolnym momencie.

Jak działa i co obejmuje pakiet BI Assistance – konsultacje BI na godziny?

Pakiety realizujemy w obszarze technologii Tableau, Alteryx, Power BI i Snowflake, zgodnie z poniższym schematem:

W ramach pakietu, każdy Twój pracownik biorący udział w projekcie, dostaje określoną ilość zgłoszeń, które może we wskazanym czasie wykorzystać na kontakt z naszymi ekspertami.

Zgłoszenia są rejestrowane na dedykowanej platformie, a każde z nich podejmujemy w ciągu dwóch dni roboczych od momentu zarejestrowania ticketu.

Jedno zgłoszenie to jedna godzina konsultacyjna, która obejmuje czas, który konsultant musi poświęcić na przygotowanie się do rozmowy oraz właściwa sesja online ze zgłaszającą osobą.

W ramach wsparcia BI Assistance, w zależności od stopnia skomplikowania zagadnienia realizujemy usługę wskazania:

🔸 metod rozwiązania problemu wraz z pomocnymi zasobami lub,

🔸 rozwiązania na przykładowym modelu danych (np. w przypadku specyficznych typów wizualizacji, wątpliwości co do metod łączenia danych, działania kalkulacji itp.) lub,

🔸 bardziej kompleksowej usługi, w ramach której, możemy rozwiązać dane zagadnienie (np. jeśli problem tkwi w niewłaściwym modelowaniu danych, złej integracji z systemami źródłowymi czy przyjętej błędnej logice czy architekturze).

Wykorzystanie pakietów raportujemy do klienta, wraz z naszymi rekomendacjami dotyczącymi rozwoju lub utrzymania środowiska BI.

W ramach pakietów BI Assistance nie budujemy gotowych produktów, ale wskazujemy właściwą drogę rozwiązania problemów, z którymi na co dzień mierzy się Twój zespół. Skutecznie usuwamy blokery, które mogą być na przykład wynikiem tego, że specyficzne zagadnienie nie było objęte treścią wcześniejszego kursu z danej technologii.

BI Assistance – konsultacje BI na godziny jako wsparcie po szkoleniach

BI Assitance polecamy również tym zespołom, które biorą udział w naszych warsztatach. Tego typu metoda współpracy z konsultantem sprawdza się doskonale, ponieważ:

N

Po szkoleniu często pamiętamy, że jakieś rozwiązanie było omawiane, ale nie pamiętamy szczegółów. Dlatego zamiast poświęcać cenny czas na odtwarzanie treści, skontaktuj się z konsultantem.

N

Bardzo często zdarza się, że prawdziwa praca z nowym narzędziem, zaczyna się kilka tygodni po szkoleniu, kiedy wiele istotnych wątków umknęło nam z głowy – czy to czas na kolejne, przypominające szkolenie? Nie, jeśli skorzystasz z BI Assistance.

N

Niejednokrotnie zaobserwowaliśmy, że w pracy z nową aplikacją, po szkoleniu, pojawiają się naturalne, dodatkowe pytania, które stanowią istotne przeszkody w dalszej pracy. Nie wiadomo jednak jak szukać na nie odpowiedzi, ponieważ często – w mniemaniu osoby mierzącej się z takim problemem – materiału jest za mało na całodniowe konsultacje i za dużo na 5-cio minutowy telefon do trenera, który prowadził szkolenie. Co w takim razie najlepiej zrobić? „Nikomu nic nie mówić – może odpowiedź z czasem pojawi się sama, a tymczasem ja sobie starą metodą otworzę arkusz kalkulacyjny…” – to niestety częsta praktyka – ale lepiej, szybciej i taniej będzie poprosić konsultanta o pomoc.

Jeśli chciałbyś poznać szczegóły oferty lub wycenę dla Twojego zespołu, skontaktuj się z nami już dziś!

Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza zamówienia bezpłatnych konsultacji jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu dobrania odpowiedniego konsultanta, umówienia oraz przeprowadzenia konsultacji. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.