SKUTECZNE RAPORTY SPRZEDAŻY TO WIĘKSZA KONTROLA I TRAFNIEJSZE DECYZJE BIZNESOWE
W raportach biznesowych istotne są rozmaite informacje, różniące się od siebie ze względu na rodzaj organizacji, przyjęty model biznesowy czy segment rynku. I choć często w różnych branżach logika tworzenia wskaźników znacząco od siebie odbiega, to prawie zawsze, wspólnym mianownikiem pozostaje odmieniana przez wszystkie przypadki sprzedaż.
Pracujesz z danymi sprzedażowymi? Chcesz podejmować lepsze decyzje biznesowe?
Zamów bezpłatną konsultację potrzeb analitycznych, podczas której wskażemy obszary, gdzie możemy cię wspomóc.
GOTOWE ROZWIĄZANIA ANALITYCZNE DLA CIEBIE I TWOJEJ FIRMY
Jesteśmy firmą consultingową z wieloletnią praktyką we wspieraniu naszych klientów w szeroko pojętym raportowaniu danych. Mnogość rodzajów raportów, m.in. sprzedażowych, które przygotowywaliśmy dla naszych klientów, nauczyła nas dobrego rozumienia potrzeb organizacji z rozmaitych branż. Zdobyliśmy unikalne doświadczenie, dzięki któremu dzisiaj, możemy zawitać w Twojej firmie z gotowymi rozwiązaniami wzmacniającymi pełną kontrolę sprzedaży i towarzyszących jej procesów.
Wśród proponowanych przez nas produktów analitycznych, poza standardowymi cyklicznymi raportami znajdziesz również takie pozycje jak:
🔸 Estymacje sprzedaży (planowanie i forecasting).
🔸 Dystrybucja numeryczna i ważona.
🔸 Analiza Sell-in i sell-out z określeniem zapasu produktów w rynku.
🔸 MSL (Must Stock List).
🔸 Mapowanie klientów – potencjał zakupowy vs. aktywność przedstawiciela u klienta.
🔸 Geograficzna analiza sprzedaży z geokodowaniem i personalizowanymi regionami.
🔸 Wiele, wiele innych.
Budowane przez nas raporty są przygotowywane w postaci estetycznej, czytelnej i zrozumiałej wizualizacji danych. Dashboardy są w pełni zautomatyzowane i respektują strukturę bezpieczeństwa dostępu do danych. Dzięki dostępności zarówno na ekranie komputera jak i na urządzeniach mobilnych, najważniejsze, aktualne informacje będziesz miał zawsze w zasięgu ręki.
POZNAJ ZASTOSOWANIA, GOTOWE DO WDROŻENIA W TWOJEJ FIRMIE
Sprawdź konkretne zastosowania, gdzie nasze wsparcie może przełożyć się na wymierne korzyści. Od 1999 roku dostarczamy organizacjom wiedzę i nowoczesne technologie, aby skutecznie podejmować trafne decyzje biznesowe w oparciu o dane. Pomagamy we wszystkich aspektach pracy z narzędziami Business Intelligence tj. projektowanie struktur danych, szkolenia, warsztaty, doradztwo, zaawansowane programowanie i integracja.
Estymacja sprzedaży
Niezależnie od wielkości firmy i profilu prowadzonej działalności, każdy kto poważnie podchodzi do biznesu, chciałby umieć przewidzieć przyszłość.
Helpdesk IT
Kompleksowe raportowanie efektywności pracy w obszarze działów wsparcia technicznego to przestrzeń analityczna, którą budowaliśmy dla jednego z naszych Klientów z branży logistycznej.
Lojalność Klientów
Pracujesz z danymi związanymi z lokajnością klienta? Chcesz podejmować lepsze decyzje biznesowe? Zamów bezpłatną konsultację potrzeb analitycznych, podczas której wskażemy obszary gdzie możemy Cię wspomóc.
Raporty kierownik-zarząd
Pracujesz z danymi, które raportujesz do zarządu? Sprawdź rozwiązanie, które odciąży Cię z części dotychczasowych zadań.
Raporty należności
Raportowanie zobowiązań należności jest niezbędnym elementem kontroli płynności finansowej w firmie. W Tableau możesz kontrolować te należności na różnych poziomach.
Raporty na posiedzenia zarządu
Zbliża się posiedzenie zarządu, a Ty musisz przygotować raport? Proponujemy Ci wsparcie w zakresie budowy kompleksowej prezentacji danych dla bardzo wymagających użytkowników.
Analiza sentymentu
Czy w Twojej organizacji na co dzień prowadzi się konta w różnych social mediach? Chciałbyś wykonać analizę efektywności poszczególnych kampanii? A może chcesz zbadać emocjonalne nacechowanie komentarzy? Posiadamy doskonały przepis, który może Ci to ułatwić!
Mierzenie skuteczności kampanii
Mierzenie skuteczności kampanii to klucz do wzrostu wartości biznesowej marki. Możemy Ci w tym pomóc dzięki zaawansowanej analizie danych i analityce wizualnej. Zyskaj odpowiednią wiedzę, aby odnotować wzrost zaangażowania swoich klientów.
Segmentacja klientów i targeting
Segmentacja i targeting pomogą Ci zrozumieć zachowania oraz potrzeby klientów. Możesz przygotować lepsze kampanie, materiały, treści wysyłane e-mailem, będziesz mógł także lepiej przeszkolić przedstawicieli handlowych wiedząc, czego chce rynek.
Niestandardowe źródła danych w systemach BI
Stworzymy dla Ciebie connector łączący dowolne REST API z Twoją platformą Business Intelligence. Specjalizujemy się m.in. w integrowaniu platform Business Intelligence z innymi systemami.
Raporty BI w praktyce
Czujesz się ograniczany przez Excel? Zobacz, jak w pełni wykorzystać wdrożony w firmie system Business Intelligence. Proponujemy wspólny przegląd potencjału, gotowego do wykorzystania od zaraz.
Analiza danych telesprzedażowych
Zajmujesz się telesprzedażą i zbierasz ogromne ilości danych? Sprawna koordynacja pracy konsultantów, monitorowanie ich efektywności i wnikliwa analiza wyników poszczególnych kampanii telesprzedażowych mogą okazać się kluczem do poprawy wyników finansowych.
Prezentacja danych w czasie rzeczywistym
Zbliża się posiedzenie zarządu, a Ty musisz przygotować raport? Proponujemy Ci wsparcie w zakresie budowy kompleksowej prezentacji danych dla wymagających użytkowników – budujemy statyczne raporty, bez marginesu na błąd.
Anonimizacja raportów
Wykorzystanie na potrzeby prezentacji gotowego rozwiązania jest znacznie bardziej komfortowe rozwiązanie niż posługiwanie się zrobionym na szybko mockupem. Stworzyliśmy rozwiązanie, które pozwala na anonimizację danych w gotowych raportach, tak, żeby móc posłużyć się nimi w celach prezentacyjnych.
Analiza kosztów
Postaw na skuteczną analizę kosztów, dzięki której będziesz mógł ocenić obecny poziom zarządzania wydatkami oraz zaplanować przyszłe. Dzięki temu zaprojektujesz również budżet w perspektywie długookresowej w taki sposób, by Twoja firma osiągała jak najwyższy zysk.
Raportowania zysków i strat
Funkcjonalny raport P&L pozwoli Ci na bieżąco śledzić finanse firmy, korygować budżet oraz kontrolować koszty, co przekłada się na tworzenie długoterminowej strategii przedsiębiorstwa.
Monitorowanie realizacji celów
Jeśli masz już zaprojektowane wskaźniki, które wykorzystujesz do mierzenia efektywności i chciałbyś połącząć je z innymi danymi, to pomożemy Ci dobrać odpowiednie narzędzia.