SLA


SLA

 

Oferujemy umowy serwisowe polegające na utrzymaniu systemów raportujących. Umowy zawierają dostosowany do potrzeb pakiet godzin, który może być rozliczany miesięcznie lub kwartalnie. Zakres umowy obejmuje następujące elementy:

  • Utrzymanie stałej gotowości specjalistów do podjęcia reakcji na zgłoszenie
  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z funkcjonowaniem systemu
  • Konsultacji w zakresie rozwoju systemu w szczególności:
  • Budowa przykładowych raportów oraz dashboardów w oparciu o best practice Tableau
  • Budowa raportów w oparciu o dane klienta
  • Konsultacje indywidualne
  • Szkolenia dla nowych użytkowników na poziomie początkującym (Tableau Desktop)
  • Szkolenia na poziomie zaawansowanym poszerzające wiedzę na temat funkcjonalności Tableau
  • Szkolenia dla administratorów oraz kierowników projektów w zakresie Tableau Server
  • Monitorowanie wydajności – poziom workbook – identyfikacja wolno działających raportów oraz analiza przyczyn niskiej wydajności
  • Monitorowanie wydajności – poziom serwera – analiza poziomów wykorzystania zasobów
  • Doradztwo w kwestiach planowania lub zmiany architektury serwerowej
  • Doradztwo w kwestiach administracyjnych – efektywne sposoby tworzenia warstwy autoryzacyjnej oraz dostępowej – strategie związane z nadawaniem uprawnień
Share This