Opieka serwisowa

Nawet najlepiej wykonany raport będzie bezużyteczny w przypadku niespodziewanej awarii serwera. Nasza opieka serwisowa daje gwarancję, że Twoje dashboardy będą zawsze dostępne, aktualne i szybko działające.

Dla kogo?

Usługa opieki serwisowej (SLA) to idealne rozwiązanie dla firm posiadających instalacje Tableau Server, Alteryx Server oraz Snowflake, które szukają wsparcia w utrzymaniu swojej infrastruktury, migracji do nowszych wersji i gwarancji prawidłowego funkcjonowania systemów. Każda umowa SLA dostosowana jest do potrzeb firmy i skali wdrożenia.

Co zyskasz?

Gwarancję ciągłości działania systemów

Comiesięczne raporty stanu infrastruktury

Migrację do najnowszych wersji systemów

Dedykowany zespół specjalistów serwisu

Atrakcyjne cenowo pakiety usługowe

Jak to robimy?

Nasz zespół składa się z ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu środowisk analitycznych. Dzięki temu zapewniamy świadczenie usług SLA na najwyższym poziomie. W razie jakichkolwiek problemów z funkcjonowaniem środowiska Tableau, Alteryx czy Snowflake gwarantujemy reakcję w określonym umową czasie.

W ramach opieki serwisowej:
R

Dbamy o to, żeby procedury backupowe działały prawidłowo i okresowo testujemy odtworzenie systemu.

R

Przeprowadzamy przegląd/tuning wydajności systemów i infrastruktury oraz wprowadzamy konieczne ulepszenia.

R

Identyfikujemy problematyczne elementy (np. długo renderujące się raporty) i pomagamy użytkownikom je poprawić.

R

Wspomagamy zarządzanie dostępami i konfigurację bezpieczeństwa.

R

Pomagamy w rozwiązywaniu problemów z funkcjonowaniem dashboardów, ustawieniami źródeł danych.

R

Informujemy o nowościach w Tableau, Alteryx oraz Snowflake i wspomagamy proces migracji do nowych wersji systemu.

W ramach umowy SLA wysyłamy comiesięczne zestawienia dotyczące realizacji zgłoszeń.

 

Jeżeli jesteś zainteresowany usługą SLA skontaktuj się z nami!

Share This