Prezentacja danych w czasie rzeczywistym

Prezentacja danych w czasie rzeczywistym

Jak Live Data przekłada się na oszczędność pieniędzy?

Mamy dla Ciebie gotowe rozwiązanie, które dzięki prezentacji danych w krótkich interwałach czasowych zapewni:

Szybsze dostarczanie informacji i podejmowanie decyzji dzięki narzędziom Business Intelligence,
Zapobieganie problemom, dzięki stałemu monitorowaniu kondycji systemów,
Motywacja pracowników, dzięki właściwemu udostępnianiu danych w całej organizacji,
Narzędzie BI użyte w tym projekcie, sprawdzi się szeregu innych obszarach analitycznych Twojej firmy.
Korzystasz z wdrożonego systemu raportowania Business Intelligence?
Nie potrafisz znaleźć potrzebnej funkcjonalności? Wydaje Ci się, że Twojej wersji czegoś brakuje?

 

ZAMÓW BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ, A MY WSKAŻEMY OBSZARY W KTÓRYCH MOŻEMY CIĘ WSPOMÓC.

Motywacja pracowników, bezpieczeństwo procesów produkcyjnych i kontrola biznesu w czasie rzeczywistym

Większość obszarów działalności przedsiębiorstw korzysta z raportów, które można umiejscowić w dwóch kategoriach: podsumowania danych za wybrany czas lub przewidywania kondycji firmy w nadchodzących okresach, na podstawie danych historycznych. Poza tymi najpopularniejszymi zastosowaniami, organizacje o różnych profilach mają również potrzeby związane z prezentacją na żywo wyników analiz w celu monitorowania bieżącej pracy. I choć duży ekran wyświetlający najważniejsze wskaźniki może nam się kojarzyć głównie z notowaniami giełdowymi, to tego typu potrzeb nie brakuje w firmach lub działach skupiających się na: 

🔸 produkcji (prezentacja wskaźników w halach produkcyjnych),

🔸 pracy w obszarach helpdesku (śledzenie ilości i priorytetu zgłoszeń),

🔸 obsługi i budowy relacji z klientami przez call center, 

🔸 procesów przetwórczych wymagających stałej kontroli warunków środowiskowych, np. zapylenia, 

🔸 bezpieczeństwa (nadzór wydajności systemów lub infrastruktury). 

Czas pozyskiwania informacji jest miarą i gwarantem naszej jakości, wizerunku i bezpieczeństwa

Każda z wymienionych dziedzin, charakteryzuje się wysoką wrażliwością na zmienność istotnych dla niej czynników występujących w otoczeniu, środowisku pracy czy infrastrukturze. W kontekście takich czynników możemy mówić zarówno o wskaźnikach liczbowych, jak i zbiorczej informacji w formie tabeli tekstowej, informującej o dostępności usług. W obu przypadkach wiedza o tym, że obserwowane przez nas liczby zmierzają ku wartościom krytycznym lub o tym, że wystąpił problem z dostępnością usług ma ogromne znaczenie. W pozyskiwaniu takich informacji często ważne są pojedyncze sekundy, które w dłuższej perspektywie stają się miarą i gwarantem jakości naszej pracy, wizerunku i bezpieczeństwa. 

Oczywisty cel: wiedzieć o problemie, zanim zaczną dzwonić klienci

Wykorzystując aplikacje Business Intelligence do prezentacji danych w czasie rzeczywistym, wyposażamy personel, na przykład administratorów, w narzędzia, dzięki którym będą mogli śledzić i widzieć problemy zanim klienci zaczną dzwonić. Nierzadko przyczynami przerw w działaniu rozmaitych usług są zjawiska, których wystąpienie można z dużym prawdopodobieństwem przewidzieć i z odpowiednim wyprzedzeniem podjąć działania zapobiegające awarii (np. kończące się zasoby systemowe). Żeby jednak móc to zrobić, potrzebna jest odpowiednia, ciągła informacja o kondycji systemu.

Wzrost motywacji pracowników i trafne wyznaczanie priorytetów

Ciągłe raportowanie sprawdza się również jako motywator zespołów i doskonałe narzędzie do ustalania indywidualnych priorytetów pracowników w codziennej pracy. Tutaj możemy się odwołać do przykładu jednego z naszych Klientów, który w dziale Helpdesku IT wyświetlał bieżące wyniki pracy kilkudziesięcioosobowego działu. Ilość otwartych, zamkniętych i oczekujących ticketów z podziałem na priorytety i ze zbiorczą informacją o jakości pracy, daje informację o bieżącym statusie zarówno managerowi działu, jak i umożliwia pojedynczym konsultantom organizować swoją pracę w taki sposób, żeby zamykać jak najwięcej zgłoszeń w terminie.

Chcesz odkyć pełen potencjał raportów BI?

Zamów DARMOWĄ konsultację,

podczas której przeprowadzimy krótką analizę potrzeb i przedstawimy możliwe rozwiązania.

Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza zamówienia bezpłatnych konsultacji jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu dobrania odpowiedniego konsultanta, umówienia oraz przeprowadzenia konsultacji. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.