O nas
Jesteśmy polską firmą konsultingową specjalizującą się w Business Intelligence. Naszym celem jest pomaganie organizacjom w rozwiązywaniu problemów biznesowych poprzez wykorzystanie nowoczesnych technologii. Działamy na rynku od 1999 roku, oferując ekspertyzy w zakresie analizy danych, aby wspierać naszych Klientów w podejmowaniu świadomych decyzji biznesowych. Nasze usługi obejmują projektowanie struktur danych, szkolenia, warsztaty, doradztwo oraz zaawansowane programowanie i integrację. Specjalizujemy się w wiodących technologiach Business Intelligence.
Przez lata działalności zdobyliśmy zaufanie ponad 1000 Klientów z różnych sektorów, w tym FMCG, handel detaliczny, telekomunikacja, logistyka, produkcja, służba zdrowia, media, nieruchomości oraz sektor finansowy. Nasz zespół ekspertów jest gotowy, by dostosować nasze rozwiązania do indywidualnych potrzeb każdego Klienta, niezależnie od branży.
Podejmuj decyzje oparte na danych, w sposób szybki i prosty. Jesteśmy liderem w dostarczaniu rozwiązań w dziedzinie Business Intelligence, posiadając doświadczenie w wielu sektorach. Ponad 1000 Klientów zaufało naszej ekspertyzie.
Nasze wartości
Pasja
Wierzymy w to co robimy, wierzymy w sukces, który jest efektem naszego zaangażowania i wytrwałego dążenia do celu. Jesteśmy jak rekiny – musimy być w ciągłym ruchu. Nie akceptujemy bycia biernym i zachowawczym, a optymizm i inicjatywa nakręca nas do działania.
Innowacyjność
Działamy szybko i odważnie, odpowiednio dopasowując się do sytuacji. Nasza ambicja i chęć rozwoju skłania nas do podejmowania ryzyka. Z decyzjami nie czekamy długo, nawet jeśli okażą się one błędne.
Odpowiedzialność
Bierzemy odpowiedzialność za decyzje, które podejmujemy. Akceptujemy popełnianie błędów, bo „nie popełnia ich tylko ten, kto nie robi nic”. Stąpamy jednak twardo po ziemi – pomimo ogromnej pasji, nie ponosi nas wyobraźnia. Szukamy rozwiązań, a nie problemów. Mamy skłonność do działania. Kończymy to, co zaczęliśmy, biorąc odpowiedzialność za rezultat.
Efektywność
Najbardziej cenimy sobie skuteczność. Mierzymy postępy naszych działań i wycofujemy się z błędnych decyzji, jeśli nie doprowadzą nas one do celu. Obiektywnie patrzymy na sytuacje, ciągle udoskonalając nasze działania. Nie boimy się zmian. Wiemy w jaki sposób nasza praca wpisuje się w strategię i cele firmy, dzięki czemu łatwo nam ustalać priorytety i wykorzystywać potrzebne zasoby.
Współpraca
Dokładamy wszelkich starań, żeby osiągnąć sukces. Choć jesteśmy różni, mamy jedną misję do zrealizowania i wspólny cel do osiągnięcia. Pomagamy sobie i wspieramy siebie nawzajem, dzięki czemu nasi Klienci otrzymują kompleksową pomoc całej naszej organizacji, a nie tylko pojedynczej jednostki. Razem możemy więcej!