Mierzenie skuteczności kampanii marketingowych
Poznaj klucz do wzrostu wartości biznesowej marki
Możemy Ci pomóc w zwiększeniu wartości biznesowej dzięki zaawansowanej analizie danych i analityce wizualnej. Mierząc skuteczność działań omnichannelowych i kampanii marketingowych, zyskasz wiedzę o tym, jakie powinieneś podjąć inicjatywy, żeby odnotować wzrost zaangażowania i zadowolenia swoich Klientów.
Pierwszą grupą odbiorców raportów będzie dział marketingu oraz menedżerowie, którzy na co dzień mogą monitorować swoje działania. Raporty mogą zawierać przegląd kluczowych wskaźników lub dogłębną analizę i holistyczne spostrzeżenia wynikające z połączenia wielu źródeł danych.
Prowadzisz kampanie dla swoich Klientów? Dziel się z nimi aktualnymi wynikami w bezpieczny sposób!
Druga grupa odbiorców to firmy zajmujące się tworzeniem analiz marketingowych lub raportowaniem skuteczności prowadzonych przez siebie kampanii swoim Klientom. Tym organizacjom, poza dostarczeniem gotowych rozwiązań w postaci metodologii analitycznej i szkoleń, proponujemy również serwery Embedded Analytics. Są to personalizowane galerie służące do bezpiecznego udostępniania Klientom zewnętrznym raportów stworzonych w agencji.
Monitorując Bounce Rate poznasz powody rezygnacji Klientów i zahamujesz ich odpływ
Żyjemy w świecie, w którym digitalizacja ma ogromne znaczenie. Powinniśmy rejestrować zgody marketingowe by móc wysyłać treści marketingowych pocztą elektroniczną, dzwonić do Klientów i zapraszać ich na webinary. Dobrą praktyką jest monitorowanie bounce rate naszych zgód i sprawdzanie, kiedy Klienci rezygnują i dlaczego. Może jest na to jakiś wzór lub konkretny powód? Skontaktuj się z nami, a poznasz odpowiedź.
Dzięki analizie Web Traffic na swojej stronie, udoskonalisz UX i zatrzymasz więcej Klientów
Śledzenie wyświetleń strony lub kliknięć może pomóc w odkryciu obszarów wymagających poprawy lub rzeczy, które warto monitorować. Na podstawie Twoich danych możemy przygotować Analizę Ruchu w Sieci, tzw. Web Traffic Analysis. Może to być niewielka wizualizacja z kluczowymi KPI lub kompleksowa analiza – wybór należy do Ciebie. Możemy zebrać Twoje dane marketingowe, sprzedażowe i operacyjne, połączyć je i wzbogacić analizę o szeroki przegląd prowadzonych działań marketingowych.
Poznaj opinię klientów i świadomie podążaj za ich potrzebami
Czy wiesz, co mówią Twoi Klienci? Co im się podoba, a co nie? Co sądzą o Twoich e-mailach, newsletterach, wydarzeniach lub kampaniach? Możemy zebrać dane i dostarczyć Ci dashboardy oraz insighty, które z nich wynikną. To klucz do bycia najlepszym na rynku – znajomość potrzeb i upodobań odbiorców.
Chcesz uwolnić swój potencjał i pozyskać cenne źródło informacji, dzięki którym będziesz podejmował lepsze decyzje biznesowe? Czujesz, że kolejnym krokiem w rozwoju Twojej firmy powinno być nabycie umiejętności pobierania danych z różnych platform i przekształcania ich w interaktywne raporty oraz wizualizacje? Jeśli tak, to skontaktuj się z nami jeszcze dzisiaj!
Dashboard i analiza danych dają przejrzystą oraz czytelną warstwę informacyjną o działaniach, a także aktywności prowadzonych w Internecie. Możesz eksperymentować ze swoimi kampaniami i sprawdzać, które są najskuteczniejsze. Nasi analitycy chętnie podzielą się swoim doświadczeniem i pomogą Twojemu zespołowi m. in. w:
- Monitorowaniu i zarządzaniu zgodami (np. marketingowymi) przygotowując analizy wizualne z KPI, między innymi consents rates, bounce rate, coverage, itp.
- Mierzeniu efektywności wydarzeń, kampanii i akcji na Twojej stronie internetowej.
- Sprawdzaniu wzorców najlepszych, najpopularniejszych e-maili i kampanii (współczynnik otwarć, współczynnik klikalności).
- Sentiment analysis za pomocą NPS.
- Voice of Customers (analizowaniu ankiet i satysfakcji z przygotowanych materiałów/wydarzeń).
- Analizowaniu ruchu internetowego.
- Porównaniu wizyt (w Internecie lub wizyt klientów w sklepach) przed i po kampanii.