Mierzenie skuteczności kampanii marketingowych

Mierzenie skuteczności kampanii marketingowych

Poznaj klucz do wzrostu wartości biznesowej marki

Możemy Ci pomóc w zwiększeniu wartości biznesowej dzięki zaawansowanej analizie danych i analityce wizualnej. Mierząc skuteczność działań omnichannelowych i kampanii marketingowych, zyskasz wiedzę o tym, jakie powinieneś podjąć inicjatywy, żeby odnotować wzrost zaangażowania i zadowolenia swoich klientów.

Pierwszą grupą odbiorców raportów będzie dział marketingu oraz menedżerowie, którzy na co dzień mogą monitorować swoje działania. Raporty mogą zawierać przegląd kluczowych wskaźników lub dogłębną analizę i holistyczne spostrzeżenia wynikające z połączenia wielu źródeł danych.

Możemy Ci pomóc w zwiększeniu wartości biznesowej dzięki zaawansowanej analizie danych i analityce wizualnej. Mierząc skuteczność działań omnichannelowych i kampanii marketingowych, zyskasz wiedzę o tym, jakie powinieneś podjąć inicjatywy, żeby odnotować wzrost zaangażowania i zadowolenia swoich klientów.

Pierwszą grupą odbiorców raportów będzie dział marketingu oraz menedżerowie, którzy na co dzień mogą monitorować swoje działania. Raporty mogą zawierać przegląd kluczowych wskaźników lub dogłębną analizę i holistyczne spostrzeżenia wynikające z połączenia wielu źródeł danych.

Korzystasz z wdrożonego systemu raportowania Business Intelligence?
Nie potrafisz znaleźć potrzebnej funkcjonalności? Wydaje Ci się, że Twojej wersji czegoś brakuje?

 

ZAMÓW BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ, A MY WSKAŻEMY OBSZARY W KTÓRYCH MOŻEMY CIĘ WSPOMÓC.

Prowadzisz kampanie dla swoich klientów? Dziel się z nimi aktualnymi wynikami w bezpieczny sposób!

Druga grupa odbiorców to firmy zajmujące się tworzeniem analiz marketingowych lub raportowaniem skuteczności prowadzonych przez siebie kampanii swoim klientom. Tym organizacjom, poza dostarczeniem gotowych rozwiązań w postaci metodologii analitycznej i szkoleń, proponujemy również serwery Embedded Analytics. Są to personalizowane galerie służące do bezpiecznego udostępniania stworzonych w agencji raportów, klientom zewnętrznym.

Druga grupa odbiorców to firmy zajmujące się tworzeniem analiz marketingowych lub raportowaniem skuteczności prowadzonych przez siebie kampanii swoim klientom. Tym organizacjom, poza dostarczeniem gotowych rozwiązań w postaci metodologii analitycznej i szkoleń, proponujemy również serwery Embedded Analytics. Są to personalizowane galerie służące do bezpiecznego udostępniania stworzonych w agencji raportów, klientom zewnętrznym.

Monitorując Bounce Rate poznasz powody rezygnacji klientów i zahamujesz ich odpływ

Żyjemy w świecie, w którym digitalizacja ma ogromne znaczenie. Powinniśmy rejestrować zgody marketingowe by móc wysyłać treści marketingowych pocztą elektroniczną, dzwonić do klientów i zapraszać ich na webinary. Dobrą praktyką jest monitorowanie bounce rate naszych zgód i sprawdzanie, kiedy klienci rezygnują i dlaczego. Może jest na to jakiś wzór lub konkretny powód? Skontaktuj się z nami, a poznasz odpowiedź.

Żyjemy w świecie, w którym digitalizacja ma ogromne znaczenie. Powinniśmy rejestrować zgody marketingowe by móc wysyłać treści marketingowych pocztą elektroniczną, dzwonić do klientów i zapraszać ich na webinary. Dobrą praktyką jest monitorowanie bounce rate naszych zgód i sprawdzanie, kiedy klienci rezygnują i dlaczego. Może jest na to jakiś wzór lub konkretny powód? Skontaktuj się z nami, a poznasz odpowiedź.

Dzięki analizie Web Traffic na swojej stronie, udoskonalisz UX i zatrzymasz więcej klientów

Śledzenie wyświetleń strony lub kliknięć może pomóc w odkryciu obszarów wymagających poprawy lub rzeczy, które warto monitorować. Na podstawie Twoich danych możemy przygotować Analizę Ruchu w Sieci, tzw. Web Traffic Analysis. Może to być niewielka wizualizacja z kluczowymi KPI lub kompleksowa analiza – wybór należy do Ciebie. Możemy zebrać Twoje dane marketingowe, sprzedażowe i operacyjne, połączyć je i wzbogacić analizę o szeroki przegląd prowadzonych działań marketingowych.

Śledzenie wyświetleń strony lub kliknięć może pomóc w odkryciu obszarów wymagających poprawy lub rzeczy, które warto monitorować. Na podstawie Twoich danych możemy przygotować Analizę Ruchu w Sieci, tzw. Web Traffic Analysis. Może to być niewielka wizualizacja z kluczowymi KPI lub kompleksowa analiza – wybór należy do Ciebie. Możemy zebrać Twoje dane marketingowe, sprzedażowe i operacyjne, połączyć je i wzbogacić analizę o szeroki przegląd prowadzonych działań marketingowych.

Poznaj opinię klientów i świadomie podążaj za ich potrzebami

Czy wiesz, co mówią Twoi klienci? Co im się podoba, a co nie? Co sądzą o Twoich e-mailach, newsletterach, wydarzeniach lub kampaniach? Możemy zebrać dane i dostarczyć Ci dashboardy oraz insighty, które z nich wynikną. To klucz do bycia najlepszym na rynku – znajomość potrzeb i upodobań odbiorców.

Chcesz uwolnić swój potencjał i pozyskać cenne źródło informacji, dzięki którym będziesz podejmował lepsze decyzje biznesowe? Czujesz, że kolejnym krokiem w rozwoju Twojej firmy powinno być nabycie umiejętności pobierania danych z różnych platform i przekształcania ich w interaktywne raporty oraz wizualizacje? Jeśli tak, to skontaktuj się z nami jeszcze dzisiaj!

Dashboard i analiza danych dają przejrzystą oraz czytelną warstwę informacyjną o działaniach, a także aktywności prowadzonych w Internecie. Możesz eksperymentować ze swoimi kampaniami i sprawdzać, które są najskuteczniejsze. Nasi analitycy chętnie podzielą się swoim doświadczeniem i pomogą Twojemu zespołowi m. in. w:

🔸 Monitorowaniu i zarządzaniu zgodami (np. marketingowymi) przygotowując analizy wizualne z KPI, między innymi consents rates, bounce rate, coverage, itp.

🔸 Mierzeniu efektywności wydarzeń, kampanii i akcji na Twojej stronie internetowej.

🔸 Sprawdzaniu wzorców najlepszych, najpopularniejszych e-maili i kampanii (współczynnik otwarć, współczynnik klikalności).

🔸 Sentiment analysis za pomocą NPS.

🔸 Voice of Customers (analizowaniu ankiet i satysfakcji z przygotowanych materiałów/wydarzeń).

🔸 Analizowaniu ruchu internetowego.

🔸 Porównaniu wizyt (w Internecie lub wizyt klientów w sklepach) przed i po kampanii.

Czy wiesz, co mówią Twoi klienci? Co im się podoba, a co nie? Co sądzą o Twoich e-mailach, newsletterach, wydarzeniach lub kampaniach? Możemy zebrać dane i dostarczyć Ci dashboardy oraz insighty, które z nich wynikną. To klucz do bycia najlepszym na rynku – znajomość potrzeb i upodobań odbiorców.

Chcesz uwolnić swój potencjał i pozyskać cenne źródło informacji, dzięki którym będziesz podejmował lepsze decyzje biznesowe? Czujesz, że kolejnym krokiem w rozwoju Twojej firmy powinno być nabycie umiejętności pobierania danych z różnych platform i przekształcania ich w interaktywne raporty oraz wizualizacje? Jeśli tak, to skontaktuj się z nami jeszcze dzisiaj!

Dashboard i analiza danych dają przejrzystą oraz czytelną warstwę informacyjną o działaniach, a także aktywności prowadzonych w Internecie. Możesz eksperymentować ze swoimi kampaniami i sprawdzać, które są najskuteczniejsze. Nasi analitycy chętnie podzielą się swoim doświadczeniem i pomogą Twojemu zespołowi m. in. w:

🔸 Monitorowaniu i zarządzaniu zgodami (np. marketingowymi) przygotowując analizy wizualne z KPI, między innymi consents rates, bounce rate, coverage, itp.

🔸 Mierzeniu efektywności wydarzeń, kampanii i akcji na Twojej stronie internetowej.

🔸 Sprawdzaniu wzorców najlepszych, najpopularniejszych e-maili i kampanii (współczynnik otwarć, współczynnik klikalności).

🔸 Sentiment analysis za pomocą NPS.

🔸 Voice of Customers (analizowaniu ankiet i satysfakcji z przygotowanych materiałów/wydarzeń).

🔸 Analizowaniu ruchu internetowego.

🔸 Porównaniu wizyt (w Internecie lub wizyt klientów w sklepach) przed i po kampanii.

Chcesz odkyć pełen potencjał raportów BI?

Zamów DARMOWĄ konsultację,

podczas której przeprowadzimy krótką analizę potrzeb i przedstawimy możliwe rozwiązania.

Administratorem danych osobowych przekazanych za pomocą powyższego formularza zamówienia bezpłatnych konsultacji jest Astrafox sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą przetwarzane w celu dobrania odpowiedniego konsultanta, umówienia oraz przeprowadzenia konsultacji. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, ograniczenia, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu podanych danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.